3×3

Случайно видях, че една фея :) ме е предивикала да отговорям на едни въпросчета и няма как, приемам щафетата :) Можех и да се направя, че не съм я видяла, но свърши вече. Някои от въпросчетата леко ме затрудниха и въпреки, че за всичко си има извинение, за съжаление не за всичко има и оправдание… От както съм в университета чета в пъти по-малко от преди и много ме е яд на себе си, но пък поне печеля точки с купуването им :) Мина не мина покрай някоя книжарница и все си взимам някоя „за когато и дойде времето“. Важното е, че сега започнах усилено да наваксвам, защото усещането на затварянето на последната страница ми липсва (по-долу ще видите списъка с книгите, които събират прах наполовина прочетени, оставени за един следващ момент, който все не настъпва… ) Лошо Миме, лошо

Последните 3 книги, които си купих:
Всъщност са 4- купих си ги по две в американската книжарница тук, преди да замина за България, а от Бургас си взех 2 български за тук:

Freakonomics, Stephen Dubner and Steven Levitt
The World Is Flat: A Brief History of the Twenty-First Century, Thomas L. Friedman
„И други истории“, Георги Господинов
„Майките“, Теодора Димова

Последните 3 книги, които купих за някого:

Това го сменям на последните, които ми подариха, защото само една от най-добрите ми приятелки наистина чете мноооого и понякога вкусовете ни доста се различават, затова предпочитам да си купувам на себе си и на мен да ми подаряват… *Пак са повече от 3, но бяха наведнъж за Коледа “

„Тъй рече Заратустра“, Ницше
„Алексис зорбас“, Никос Казандзакис (защото я нямах моя си)
„Мъжете и жените по Коледа“, Алън и Барбара Пийз
„Дзен и изкуството да се поддържа мотоциклет“, Р. Пърсинг
Социална интелигентност, Карл Албрехт

Последните 3 книги, които прочетох…
Клик върху категория книги :)

„В процес на четене“ са:
„Престъпление и наказание“, Достовески и „Доводите на разума“, Дж. Остин- и двете са оставени в България.
Тук чета „Дзен и…“, доста след средата съм, но засега на база всичките и хвалби съм страшно разочарована и даже рядко посягам към нея, но много искам да я довърша, за да мога после да изказвам мнение, „Freakonomics“ стои в дамската ми чанта и я чета в метрото, а когато съм в настроение чета „Chanel. A Woman of Her Own“, A. Madsen.

3 книги, които бих искала да прочета отново: (Пак са повече :))

„Човекът, който се смее“, В. Юго
„Алексис Зорбас“, Н. Казандзакис
„Малкият принц“, Антоан Дьо Сент-Екзюпери
„Чичо Томовата колиба“, Хариет Бичър Стоу; „Сърце“, Едмондо Де Амичис; „Хайди“, Йохана Спири…

Книгите, които бих искала да прочета в най-скоро време са започнатите вече, а след това ще видим…

Предизвиквам dance, Ванката и Све :)

4 мнения за “3×3

  1. Чак сега виждам този пост ;) Ще гледам да отговоря на предизвикателството :)

Вашият коментар