Разпилени парченца…

Писмо до Дядо Коледа

Posted in day by day by apieceofme on 14 декември 2011


…днес прочетох едно писмо. хареса ми как започва (не, цялото ми хареса!) и реших и аз да напиша свое.

Мили Дядо Коледа,

И тази година се уча да те заобичам. Теб и цялата магия. По-близо съм от други години, но нещо продължава да (ми) липсва…

Хубави неща ми се случиха тази година. Сбъднах няколко мечти, имах цял един месец любов, пътувах. Подари ми се и ново начало- ново вкъщи, нова работа, ново всичко. Не знам колко заслужавах (м?), обаче. Защото и тази година не успях да изпълня много лични обещания- от мен към мен. И тази година губих време, повтарях уроци. По много.

Понеже се уча да бъда кратка, моят отчет спира тук, за да направи място на желанията.

Моля те, моля те, моля те:

- донеси ми повече търпение. Трябва да се науча да чакам. Да не бързам.

- запечатай в ума ми, когато се влюбя следващия път, да не го показвам. Не и докато другият човек пръв покаже, че съм му важна. Дори в дебелите книги по психология го пише- така не се прави. Все го забравям. (В този ред на мисли- подари ми и сили да си тръгвам. Първа.)

- помогни ми да бъда (още-) по-себе си. Сякаш все още се страхувам.

И още- нека следвам повече собствените си съвети. Нека се науча да се поставям по-често на първо място. И от време на време да се връщам към това писмо, също.

А пък аз обещавам да продължавам да се уча. И да се опитвам да бъда по-добра.

Хайде, топла и уютна зима ти желая,
Мария

P.S. Миналата година те помолих да не ми обещаваш любов, а щастие. Тази отново те моля за щастие, но този път не от планове, а от живеене…

3 коментара

Subscribe to comments with RSS.

  1. yovko said, on 15 декември 2011 at 15:44

    На прага на зимата ти пожелавам… лято :)

  2. cipisec said, on 16 декември 2011 at 12:14

    Ух, Миме, в частта за любовта мисля да поспорим. Но предпочитам тет-а-тет :) Пожелавам ти усмивки и страхотни празници!

  3. apieceofme said, on 16 декември 2011 at 14:15

    благодаря и на двамата :)

    @Ицо: ще, ще. следващата twitter-blogger-beer :D


Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 164 other followers

