„Наука за влиянието“, Кевин Хоган

Книга- брейнсторминг.

Ако трябваше аз да и напиша заглавието бих избрала „Как да увеличите обема на продажбите си?“/ „Как да разнообразите предлаганите от вас услуги?“/ „Как да разбирате по-добре клиентите си?“…

„Наука за влиянието“ звучи някак манипулативно, а книгата, поне според мен, води в съвсем друга посока.

Изключително полезна, пълна с провокации и идеи.

От книгите, които се четат не само с маркер за подчертаване , а и лист хартия, на който да си записвате какво може да правите по-добре от утре.

Препоръчвам с две ръце. Достигна до мен чрез една прекрасна инициатива на Издателство „ЛИК“, в която може да се включиш и ти. Прочети повече тук. А още едно ревю- тук.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s