Разпилени парченца…

lost and found

Posted in day by day by apieceofme on 31 юли 2014

6c1be925a82cf40c22a41ca61029fc34

тази сутрин

минута преди да си тръгнеш

докато аз още спях

а ти седна до мен

хвана ръката ми

и ме целуна

точно тогава

точно днес

сякаш за първи път ме видя

и ти бях важна…

 

***

хареса ми начинът

по който държеше ръката ми

и бузата ти се допря до моята

думите ти не бяха важни

защото цялото ти тяло си тръгваше

както си тръгваш от някого

при когото искаш да се завръщаш…

 

****

тази сутрин

когато си тръгна

за първи път не бяхме две отделни вселени…

 

3 Отговора

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alexandra said, on 24 октомври 2014 at 6:51

  2. Alexandra said, on 24 октомври 2014 at 7:01

    прекрасни, емоционални стихове… и прекрасен блог… поздрави!!

  3. apieceofme said, on 24 октомври 2014 at 8:11

    Благодаря <3


Вашият коментар

