Разпилени парченца…

Мария: инструкции за употреба

Posted in personal by apieceofme on 16 юли 2015
*из архивите*IMG_0856

DO:

  • прегръщай ме често и ме целувай по челото. обичам.
  • пиши ми. думите са ми важни.
  • споделяй. така те усещам по-близък.
  • изненадвай ме. особено без повод.
  • учи ме. с търпение и желание.
  • чакай ме след път. домът е там, където има кой да те чака.
  • научи се да си правиш планове с мен. и уважавай времето ми.
  • танцувай с мен. танцът е вид любов.
  • позволявай ми да се променям и забелязвай промяната.
  • подкрепяй ме. за да можем да вървим заедно напред.
  • показвай ми, че си в мир със себе си и ми вдъхвай вяра, че всичко ще бъде наред.

DON’T:

  • не ме пренебрегвай заради работа или други хора.
  • не забравяй уговорките ни и бъди точен.
  • не задържай в себе си емоции и впечатления, които са важни за нас. споделяй ги на момента.
  • не ми обещавай неща, които няма да изпълниш.
  • не използвай „и аз“ за всички онези мили неща в края на разговора. казвай ми ги целите.
  • не съди ентусиазма ми. навик ми е на всяко хубаво нещо да реагирам с радост.
  • не забравяй момичето, в което първо се влюби. и ми позволи да го съхраня за по-дълго.

p.s. вдъхновен от LaMartinia

Един коментар

Subscribe to comments with RSS.

  1. komitata said, on 16 юли 2015 at 23:45

    направо си е страшничко… тежки изисквания


Вашият коментар

