Разпилени парченца…

30 до 30, ден 21: сестра ми

Posted in day by day by apieceofme on 21 септември 2016

img_0625
най-любимото ми човече на света.

благодаря на майка, че ни отгледа в любов и разбирателство и не се умори да ни повтаря, че един ден ние двете ще си бъдем всичко на света.

***

в седмицата почивка, подарък от мен към мен, избрах да съм именно с нея. да закусваме палачинки на терасата, да си хванем влака до някой съседен град, да говорим, да мълчим.

***

Зу е човекът, който винаги застава на моя страна и ме е подкрепяла от раз, на 100%, във всичко, което ми е важно. както добрите сестри правят. благодаря <3

***

30 до 30, ден 21

душата ми си има сестра-закрилница

Вашият коментар

