Разпилени парченца…

30 до 30, ден 29: там, където няма повече или по-малко важно 

Posted in day by day by apieceofme on 29 септември 2016

img_1107това лято за първи път осъзнах истинското значение на желанието ми да бъда в мир със себе си и зачеркнах от изказа си „аз съм си такава, има хора за четене, има хора за спорт, и т.н.“. с други думи, отказах се от всички извинения, зад които така удобно се криех.

разбрах, че за да постигна баланс със себе си и със света, трябва да полагам еднаква грижа за тяло, ум, душа. без да наклонявам везните към едно или други,  а ако се наложи, после да наваксвам.

балансът не търпи липси.

***

отне ми тридесет години, за да осъзная, че времето, прекарано в движение и грижата за правилно хранене (като качество и количество) в крайна сметка се отплащат с повече време за мен, в което се чувствам по-здрава, по-енергична и по-красива. не са разход, а инвестиция.

и всичко това няма нищо общо с мода и трендове. едно съвсем чисто и силно егоистично желание да се усещаш в хармония и да се чувстваш по-добре. да можеш и да правиш повече.

далеч съм от големи успехи по пътя, но за мен е важно, че прегърнах идеята и и повярвах така, както никой и нищо не успя да ме промени.

една от личните ми победи тази година.

***

душата ми намира пътя си в хармония

Вашият коментар

