5 любими…рецепти :)

*Внимание, внимание! Не чети на празен стомах! :D *

Бг блог пространството вече познава не една и две игри :) , та дори е и насъбрало много „против“ тях, но пък с Eneya решихме, че измежду любимите книги/ филми/ изпълнители, трябва да се включи и нещо като… любими вкусотийки :) /от нея беше идеята, от мен началото :) /

И ако вие като мен не можете да стигнете до 5 рецепти, то се чувствайте поканени да споделите любими ястия от ресторанти, примерно, или такива от на мама или баба кухнята :) Ето моите:

1) Бисквитена торта: рецепта и снимки тук

2) Кекс

Необходими продукти:

1 чаена чаша кисело мляко
1 ч. лъжичка сода
1 супена лъжица какао
1 ванилия
1 чаена чаша захар
1 яйце
2 ч. чаши брашно
1/2 ч. чаша олио

Начин на приготвяне:

Киселото мляко със содата се разбъркват и оставят настрана за 5-10 минути. Яйцето, захарта, какаото и ванилията се смесват и после се прибавят към млякото и содата :) След което (както се досещате :)) идва ред на брашното и олиото. Няма значение кое първо, кое второ, важното е да се образува хомогенна смес :) Изсипвате сместта във форма за кекс (предварително намазана с олио) и го печете за около 50 минути на 150 градуса (предварително загрята фурна). Резултата е малко по-горе, на снимката :) Когато го направих за първи път един приятел ми каза, че вече съм готова за сватба… :D

3) Печеното пиле с картофи на фурна +
4) Пилешката супа: и двете на мама :)

5) Ябълков пай (навсякъде без McDonald`s , с бита сметана и ванилов сладолед). Например като този-

Имам още много много вкусотийки на ум, които ме карат да огладнявам и да произнасям „ями, ями :) „, но толкова засега. /повечето, обаче, се въртят около високо калорични сладки нещица, а после искам да отслабна…тцтцтц/

Първи предизвикани да се чувстват главната виновница :) , astilar и понеже ни трябва и мъжко присъствие, все пак :) – pierrot. Знам, че по всички игри предизвикват по трима, но си умирам от желание да предизвикам поне още един- hazelnuts.

Да ви е вкусно :)

П.П. Играта е отворена за всички, затова ако не сте сред посочените, не се стеснявайте да пишете :)

6 мнения за “5 любими…рецепти :)

  1. Ахаха:) Това просто не е честно!
    Иначе много добре звучи този кекс, но искам да добавя едро нарязани орехи – всеки кекс е по-добър с орехи.

  2. О! Аз като един истниски нинджа в кухнята приемам хвърлената ми ръкавица :)

    п.с. нинджа значи, че без да ме усетят отварям хладилника и вземам бира, прелитайки обратно като Джеки Чан в „Забравеното кралство“ си сипвам чипс и незабелязано изчезвам :)

  3. хахаха :)

    И двата коментара много ме развеселиха, но да знаете няма оттърване :)

    @haz- със сигурност е по-добре с орехи (баба понякога слага и малко лимон), ама става и по-сложно :) Следващият път, обаче, ще пробвам как се прави кекс не-по-мързеливата ;-)

  4. Приемам, ама ще се помотая малко преди да отговоря. :)

Вашият коментар