Декември е … ’23

Complete*. Думата, с която започнах 2023г. и която виждах само от романтичната и страна – чувството да си цял/а и благото спокойствие, което носи. В края на годината, обаче, видях и другата и страна – на действието, на силата и на смелостта, на дисциплината и на търпението, на усилието. Страната на това да довършваш започнатото. 

Тази игра на думи ме върна до писмата и тяхното раждане в годината на моето раждане като майка. Връщайки се към думите ми от тогава  си давам сметка, че тази < майка > все още е била по-близо до момичето, отколкото до жената Мария.

Днес, пет години по-късно и отново с бебе в ръце, искам да се завърна към писмата, но по нов начин –  отвъд ежедневното, светлините, (по)желанията. Мисля ги през теми, които са били важни на мен през годината и които отварят пространство за въпроси, които не те остават безразличен. Вярвам, че понякога ще натежават, друг път ще носят утеха или посока, а винаги (надявам се) ще ни замислят…  Ако успея(т) да сложат пауза на бързането, скролването, лутането и ни донесат време да мислим (за) себе си, ще знам, че е имало смисъл от тях.

Без значение дали вече си бил(а) с мен през някоя от изминалите години или ще ти е за първи път, ако едно такова пътешествие ти звучи любопитно и възможно за носене, ще се радвам да го изпътуваме заедно.

За целта всичко, което следва да направиш, е да ми изпратиш имейл с желанието си да те включа в мейл листата на получателите. Няма(м) нужда от много думи, едно здравей, едно искам, и едни поздрави стигат ;-)

Можеш да ми пишеш на maria [@] chincheva [.] com

Първото писмо ще отпътува на 01/12.

*complete – от англ., пълен, завършен, цялостен, но и завършвам, довършвам, изпълнявам

Едно мнение за “Декември е … ’23

  1. Здравей, Мария,
    Много ми се иска отново да се включа в писмата.
    Пожелавам много здраве и усмивки,
    Поли

Вашият коментар