„… малко ТОЙ, малко Аз, малко НИЕ“

мисля за днешните (ни) любови като за недовършени, (по-) малки.
любови, в които всеки пази себе си, всеки си слага граници, всеки поставя правила.
и някак без да искаме се загубваме за онази Голяма Любов

Любов, в която трябва да се влиза отведнъж, без спирачки и завинаги. поне на намерение.
сега имаме статуси като „open relationship“ и „it’s complicated“
все по-често не знаем кой кой в една връзка и какво сме заедно. (ако сме заедно )

и „любовите“ в книгата са все такива… малки любови.

които поради една или друга причина не са успели да се разгърнат.
кога от страх, кога от грешно време, кога от (излишни) пресмятания.

и защото вече никой не играе на „обича ме/ не ме обича”.

вече никой не иска that much…
а толкова ли е много всъщност ?

***

„… малко ТОЙ, малко Аз, малко НИЕ“ е една моя сбъдната мечта със събрани любими стихотвовения, разкази и кратки мисли. части от нея може да прочетете тук.

12 мнения за “„… малко ТОЙ, малко Аз, малко НИЕ“

  1. Да ти е честита сбъднатата мечта! Пожелавам само напред и нагоре!
    Ще я прочета с голямо удоволствие, сигурна съм :)

  2. истинските статуси са в емоциите, които не можем да спрем. какво (не) е написано някъде няма значение :) много приятен блог

  3. Аз пожелавам на всички вас дами, да започнете да водите пълноценен сексуален живот и да не се занимавате с глупости ;)

    (Иначе честито, да издаваш още много книги)

  4. хах, не знам кое те кара да мислиш, че не водим такъв :d но секса е лесната част в уравнението.

  5. „да си целият търпение
    очакване
    и вяра.“
    „Автопортрет“ толкова да ми хареса..! И любимите звуци, и разказът за септември..и.. абе всичко! Браво, много добре се е получила книгата, както и представянето. Залавяй се с втората :)))

  6. Има го това многото, но не е на мода. Всяко силно чувство вече е лудост, защото е модерно „да се справяме“ с чувствата, не да им се отдаваме. Както пишеше в една книга, която четох скоро: „Желанието да избягаш от желанието е възможно най-порочното от всички желания.“
    Успех на книжката!:)

Вашият коментар